Spring naar bijdragen

spel op virtuele schijf spelen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  74
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo beste mensen,wie kan mij helpen met het volgende.

ik heb een spel gedownd en daar blijft een iso file van 6 gb over.

deze wil ik niet branden maar op de pc spelen.

ik heb alcohol 120 en hiermee heb ik ook een virtueel station.

nu laad ik de iso in dat station,maar nu weet ik niet wat ik verder moet doen.

ik heb hem dus geladen en dan geopend in dat station,en wil het dan installeren op mijn pc.

dus ik dacht dat je dan gelijk kon spelen maar dat is dus niet zo,.moet ik soms vd geopende iso file de setup.exe uitvoeren en word het spel dan pas geinstalleerd?

dus ik bedoel als het spel geladen is id virtuele station dan is hij zeker nog niet gelijk te spelen.?

ik moet het zeker eerst installeren met setup.exe?

en als ik dat doe klopt het dan dat het spel zelf niet geinstalleerd word ih virtuele station,maar dat hij dan geinstalleerd word op de c:schijf?

ik dacht nl dat het spel dan te spelen zou zijn op het virtuele station,maar dat is niet zo? :-[ :-[ :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 74
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

Je moet idd het spel installeren en dit doe je met setup.exe en ja, dit komt op schijf c te staan. Als je dit hebt geinstalleerd zoek je een crack voor het spel op www.gameburnworld.com en plak deze crack in het mapje waar je de game hebt geinstalleerd en pas dan kan je spelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  74

ohh,bedankt venci,ik dacht steeds dat hij dan op de virtuele schijf kwam,en ik dacht dat dat niet goed was. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 74

• Bijdragen:  4

doe niet moeilijk ;

download daemon tools ; Icoontje rechts onder je bureaublad ; unmount all drives ; mount image ; ISO bestand opzoeken ; op OK klikken ; en klaar is kees daemon tools pakt bestand uit en je kunt  um installeren :]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...