Gast kinkyfella Geplaatst November 24, 2005 Delen Geplaatst November 24, 2005 ik heb eindelijk de crack gevonden en het gekopieerd... Nu start het spel op, en krijg ik alleen het begin filmpje te zien....en daarna stopt het spel ermee hoe los ik dit op???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 25, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 25, 2005 Wat voor videokaart heb je? Al je drivers geupdated? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast rabattie Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 Ik heb beide gedaan en zit met precies hetzelfde probleem ik heb zo het idee dat het ligt aan de crack want ik heb gta sa gedownload en gebrand op dvd rw en vervolgens geinstallerd zonder problemen toen heb ik gezocht naar een no-cd crack gevonden en alles gedaan zoals het hoort dan start hij op met filmpje tot het laad-scherm en dan sluit hij moeiteloos af. Ik heb directx geinstalleerd via de gta cd dus 9.0 en mijn videokaart is van SIS, volgens mij kan het neit aan de videokaart spelen want eerder heb ik nfsu 2 moeiteloos op deze pc gespeeld... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 hey de volgende sites zijn goede crack sites www.gameburnworld.com www.megagames.com kijk maar ff, misschien vindt je nog een goeie crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rabattie Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 Geen van alleen werken op beide sites:S.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 welke type SIS heeft je video kaart precies ? vaak word wel de verkeerde geinstalleerd ik zou ff met Everest home kijken welke het precies is is vaak maar klein verschil maar kan groot verschil zijn met werken of niet werken snap je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 hey kingfella jou probleem had ik een tijdje geleden ook met een andere game ik had die driver van me videokaart overnieuw geinstalleerd daarna deed ie het gewoon! -het kan ook aan de systeem eisen van het spel liggen misschien valt jou pc net onder de minmale eisen? -het kan ook zijn dat jou pc geinfecteerd is met een virus *ik denk persoonlijk, dat het niet aan de crack ligt want gta san andreas, is een redelijk oud spel, en daar zijn nu zeker goeie cracks voor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rabattie Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 Ik heb een ingebouwde videokaart en die heeft als standaard 32mb shared videogeheugen... ik weet dat het niet veel is dus ik denk ik haal het omhoog omdat systeemeisen voor gta san andreas 128mb waren dus doe ik dat en ik heb 512 mb videogeheugen met 2.66ghz intel celeron.... maar toen de videokaart nog op 32 stond kon ik met gemak nfsu2 en dan nog windows media player op de achtergrond moeiteloos spelen. Maar ik zal is ff een kijkje gaan nemen naar drivers voor mijn videokaart;)... hopen dat het daarmee lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rabattie Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 Het heeft niks geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 waar kan je sanandreas goed downen en de cracks vinden das wel handig ik vind het zo\'n vet spel :blush: :blush: alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 ikheb hem destijds met mIRC gedownload van de site www.ircspy.com, en de crack zat bij de download in Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Of anders op Limwire... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 dankje voor julllie hulp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
game360 Geplaatst Maart 19, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2006 Ik heb ook een probleempje.. Ik heb GTA (Hoodlum) gedownload.. uitgepakt met DT geinstalleerd en de crack die er bij zat in de map van GTA gezet. Nou de eerste keer opende ik het spel en alles werkte prima. De volgende dag wou ik het wéér een keer spelen... maar als ik nu op de crack klik, gebeurt er helemaal niets ? De computer \'denkt\' een seconde en doet vervolgens niets. Wat kan er aan de hand zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast EJay Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 is het wel opgeslagen op je PC, zit de crack er nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
game360 Geplaatst Maart 19, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2006 De crack zit er nog wel.. heb de crack ook al opnieuw erin gezet.. werkte het nog steedsniet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast EJay Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 Download eens een andere crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 dat zal hij vast nog niet geprobeerd hebben :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie