Spring naar bijdragen

Drivers

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  983
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan het dan zijn dat je de drivers moet installeren want ik wou CounterStrike: Source spelen die heb ik gewoon op cd-rom staan en is dus gewoon legaal. Maar als ik dat wil spelen blijft het spel allemaal haperen en valt het na 1 minuut uit ofzo en ik krijg allemaal zwart beeld(dit is nu bij elk spel wat ik download of speel) dit moederbord heb ik:

MSI MS-7048 (Medion OEM)

zo stond het letterlijk op Everest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Trekt je pc het uberhaupt wel?

www.srtest.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Ja, ik heb het al gespeeld alleen ook gewoon spellen zoals silkroad enzo doen het ook niet :o Voor CounterStrike: Source heb je minimaal 256 mb RAM nodig en ik heb 512 mb, en videokaart heb ik 128 mb da is ook genoeg voor CSS ik voldoe eigenlijk gewoon aan alle eisen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Actief:  

Nog een vraagje waar kan ik de drivers van mijn geluidskaart vinden:

Intel82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3] Zo staat het er letterlijk op Everest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  1191
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Mag ik misschien nog een tipje geven?

Update de drivers van je videokaart maar eens (dat loste bij mij een hoop problemen op)

via de site van de makers van je kaart kun je gewoon updaten.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

Ik heb nu dus ook drivercleaner gedownload. Maar als ik dat dan opstart moet ik dan Ati selecteren(ik heb een Ati Radeon videokaart) en dan gaat ie al die drivers cleanen en dan de nieuwste drivers downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Actief:  

Als Ati de display drivers installeerst staat er dat dat niet overeenkomt met het systeem in je pc maar ik heb toch echt de goeie driver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Actief:  

Ik heb nu drivers geinstalleerd maar CounterStrike: Source deed het nu wel langer eerst d8 ik dat het was opgelost alleen toen ging ie weer haperen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Volgensmij hebben we een handige "verander" knop op een post zitten, waardoor je je post kan bijwerken. Nu heb je 3 posts achter elkaar, dat is niet de bedoeling :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Oh srry :redface: Ik zal het niet meer doen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...