WesleyHendrix Geplaatst Januari 27, 2008 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 27, 2008 Hey! Ik heb op enkele sites gelezen dat je niet langer voor een Steam-Account met games moet betalen.. 1 van die programmas heet PacSteam, maar ik snap nog helemaal niet wat je ermee kan doen en hoe je die games dan online kan spelen enz. Kan iemand mij helpen?? add Wesley-Hendrix@hotmail.com Thx! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Fredpascal Geplaatst Februari 15, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 15, 2008 Je moet dat soort dingen wel uit kijken, of het je account niet steelt. En als je games zeg maar krijgt dan werkt het meestal niet on-line. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie