esdeje Geplaatst Januari 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 24, 2008 Hoi, Ik ben Suzy en deze site is mij door een vriend aangeraden. Ik download weleens wat via limewire, maar heb geen idee hoe ik die (bijv. avi) bestanden kan converteren naar dvd. Hij liet me weten dat hij gehele dvd's download en daarbij veel aan jullie site heeft gehad. Ik hoop hier dan ook de info te vinden om dit ook te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
esdeje Geplaatst Januari 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2008 Heb inmiddels mijn eerste dvd gemaakt O0 Ben er alleen nog niet over uit wat maakt dat er verschil in kwaliteit zit in avi-bestanden. De tweede dvd die ik brandde zag er niet uit... Lees nog maar even verder. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Michiel Geplaatst Januari 25, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 25, 2008 je bent dus al lekker bezig. je kunt in diverse boards en topics terecht om je vraag te stellen. eigenlijk wordt je dan vaak glijk geholpen. veel plezier en succes met downloaden, converteren en branden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie