Spring naar bijdragen

Kost Bittorent geld ?

Gast sjak

Aanbevolen reactie

Ik download veel bij Bitlord maar vorige maand kreeg ik mijn rekening van Scarlet en ik moest 120€ bijbetalen omdat ik te veel heb gedownload !!??Niet egt intressant met mijn bouze ouwe !! dusjah maar mijn vraag is nu kost dat nu geld ?

Dank Bij Voorbaat !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Het programma opzich kost geen geld, alleen waarschijnlijk heb jij als een gek zitten te downloaden terwijl je een datalimiet* op je abbonement had zitten. daar komen de extra kosten door. Ik kan er zelf over meepraten heb zojuist rekening van tiscali gehad, 12.50 extra. ik had 6gig teveel gedownload via nieuwsgroepen :P

* Datalimiet : een limiet op downloaden ( bijv. surfen/online gamen/ en downloaden)

Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast computerfan

Je moet gewoon zorgen dat je iets hebt waar je mee onbeperkt kan downloaden. Dan hoef je nooit meer wat bij te betalen ;) En bovendien het is meestal nog sneller ook. B)

groetjes,

computerfan B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...