henk2 Geplaatst Januari 22, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 22, 2008 Hallo ik ben henk2 en heb me eindelijk geregistreerd bij Duken Ik ben een man van 50 en werk veel met de pc Ik download aardig wat en wat daar verder nog bij komt kijken Ik heb al wat vragen beantwoord gezien op deze site mijn complimenten hiervoor Een geweldige site waar veel informatie op staat Groeten henk2 O0 :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Tim. Geplaatst Januari 22, 2008 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Januari 22, 2008 Welcom henk ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben O0 O0 slasher Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
Michiel Geplaatst Januari 22, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 22, 2008 hallo henk, van harte welkom op DukeN.nl bedankt voor je complimenten. veel plezier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ansje68 Geplaatst Januari 28, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/28/08 Status: Offline Actief: April 24, 2020 Delen Geplaatst Januari 28, 2008 Hallo ik ben henk2 en heb me eindelijk geregistreerd bij Duken Ik ben een man van 50 en werk veel met de pc Ik download aardig wat en wat daar verder nog bij komt kijken Ik heb al wat vragen beantwoord gezien op deze site mijn complimenten hiervoor Een geweldige site waar veel informatie op staat Groeten henk2 O0 :peace: hallo,ik ben ansje68 heb mij van morgen aangemeld wilde me ook voorstelen maar weet nog steeds niet hoe waar vandaar dat ik het zo probeer ik ben heel leergierig wat de pc betreft dus ik hoop dat ik heel veel hier kan leren samen met jullie hulp grt ansje68 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
yvon Geplaatst Januari 28, 2008 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Januari 28, 2008 hallo henk2 en hallo ansje68 Hartelijk welkom op de site en ja het is waar het de beste duidelijke site die ik ken. Dus bij deze hartelijk welkom jullie beiden. O0 O0 O0 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie