Superdownloader Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 19, 2008 Hoi! Ik heb een torrent gedownload bij thepiratebay.org. Als ik hem dan open in Bittorrent begint die gelijk te downloaden ongeveer 150 kb's (De snelheid boeit me niet). Maar als die dan op 0.3 % is dan krijg ik een foutmelding: Error: Toegang gewijgert. Wat kan ik eraan doen dat ie gewoon door blijft downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Michiel Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2008 Wat is deze "IOError - [Errno13] Toegang Geweigerd" error? Wil je de eenvoudige oplossing, herstart je PC, dat zou het moeten fixen. Wil je een uitleg, lees dan verder: IOError betekend Input-Output Error, en het is een bestandssysteem fout, niet een tracker error. Het ontstaat als je client het torrent bestand niet of niet helemaal kan openen. De meest bekende reden is dat de client twee keer aanwezig is in taakbeheer. De laastste keer dat de client was afgesloten, was deze niet volledig correct afgesloten, en is op de achtergrond verder gaan draaien. Doordat de andere client nog draait, is het bestand nog in gebruik door de eerste client. Een wat ongewonere reden kan een corrupte FAT partitie zijn. Een crash kan resulteren in corruptie van het gedeeltelijk gedownloade bestand, en daar komt de error vandaan. Scandisk draaien zou het moeten oplossen. (Let op: Dit gebeurt alleen als je Windows 9x hebt draaien - welke alleen support heeft voor FAT - of NT/2000/XP met FAT geformatteerde HD's. NTFS is meer robuust en zou dit probleem niet mogen hebben.) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie