Gast martijntitus Geplaatst November 23, 2005 Delen Geplaatst November 23, 2005 hallo, ik ben helemaal nieuw met het downloaden en branden, met cd\'s gaat het prima, nu heb ik een film gedownload (XviD ? ) en uit gepakt via wimrar en nu wil ik hem branden, weet er weinig van kan iemand mij helpen, hoe ik de juiste stappen moet maklen om een gedownloade film op dvd/ cd te branden ? Alle hulp is welkom. Please reageer per mail martijn_titus@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 23, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 23, 2005 Je kan hem branden met nero. Branden als s-vcd :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast martijntitus Geplaatst November 23, 2005 Delen Geplaatst November 23, 2005 Hoe doe ik dat ik heb nero smart en nero 6 ultra edition, ik had gedacht dat het als volgt werkte,nero smart en dan video maken en dan bestand toevoegen dit zijn dan 2 cd \'s , die pakt hij niet,dan doe ik all files en dan laad hij ze in en dan finish en branden, maar zo werkt het niet.HELP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 23, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 23, 2005 Wat voor type bestanden heb je dan precies. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie