cowgirl7 Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 19, 2008 hallo ik ben cowgirl ik heb een probleem met mijn draadloos internet telkens ik een film download valt mijn internet steeds na 10 minuten uit ik kan niet terug verbinden via mijn pc alleen als ik mijn pc afsluit en terug opstart maar na 10 min is het terug zover als ik gewoon werk op internet valt hij niet weg ik heb windows vista en mijn provider is telenet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Michiel Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2008 je modem resetten wil wel eens helpen. het knopje op je router een aantal seconden ingedrukt houden met bv een pen. (min 30 sec) daarnaast je firewall uitschakelen of toestaan informatie via je downloadprogramma binnen te halen. welk programma gebruik je om te downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
DutchFighter Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst Januari 19, 2008 ik heb hier ook erg last van ik had gehoord dat vista moeite had met drivers van wireless netwerk kaarten kan dat kloppen. als het zo is denk ik dat het wel gefixt wordt in SP1 dus ik wacht in spanning af heb inmiddels al 80 euro aan uit gegeven om dit te fixen maar het is nog steeds niet gelukt :buck: :buck: Grtz, DutchFighter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Michiel Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2008 klopt, vista heeft nog moeite met een aantal propgramma's die primair gemaakt zijn voor xp. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
martijn0 Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 76 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 19, 2008 het probleem heeft zich al 2 dagen niet meer voorgedaan. maar toch iedereen bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 76
Michiel Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2008 dat is mooi O0. heb jezelf nog iets gedaan om het probleem te verhelpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
martijn0 Geplaatst Januari 20, 2008 Bijdragen: 76 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 20, 2008 dat is mooi O0. heb jezelf nog iets gedaan om het probleem te verhelpen? ik heb mijn router gewoon een nachtje uit gezet, ik poste mijn vorige post in het verkeerde topic omdat dit topic en de mijne dezelfde naam hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 76
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie