Spring naar bijdragen

vraagje over xp

sirah

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey,

ik weet niet of het hier thuishoort maar ik kon geen software forum vinden, dus ik riskeer het er maar op.

ik ben op zoek naar xp (ja laat ik weet het, maar ik gebruik nu nog windows2000 en vista staat me niet echt  aan) maar dat is niet meer te vinden hier in de winkels. nu las ik hier op het forum iets over computerbeurzen van dipro en toeval wil dat er nu zondag eentje georganiseerd wordt waar ik zou kunnen geraken. Ik ben nog nooit op zo een beurs geweest , en mijn vraag is..

Zou er op zo een beurs nog xp te krijgen zijn ?

Iemand die ervaring heeft met zo beurzen kan me dat mss zeggen.

tx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

heb de ervaring niet, maar het lijkt mij logisch dat daar een windows versie van XP te verkrijgen zou moeten zijn.

makkelijker is het echter om zo'n versie te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

heb de ervaring niet, maar het lijkt mij logisch dat daar een windows versie van XP te verkrijgen zou moeten zijn.

makkelijker is het echter om zo'n versie te downloaden.

hahah wil is iemand het legaal kopen zet jij hem weer aan tot downloaden  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hahaha....ja ;)

het is toch ook zonde van dat geld en bovendien heet de site "leren downloaden" en niet "leren kopen" :) ;D ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat je ook zou kunnen doen is naar Microsoft bellen en zeggen dat je moederbord kapot is gegaan. Ze geven je dan een XP code en jij kunt XP dan gewoon downloaden en die code invoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

precies, als het maar gratis is. kopen kan altijd nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  32

tja, m'n broer stak me een cloonpc in mekaar en zette er een illegale versie van xp pro sp2 op. Maar dat is geen doen met dat constante gezanik om te activeren.  :-[  en met geen mogelijkheid is dat ding te activeren zelfs niet met weet ik veel hoeveel patches en keyfinders en zooi die er werden geprobeerd.Ik heb het dus wel geprobeerd hoor,je moest maar zot zijn om zoveel uit te geven als het misschien ook gratis kan.  ;)  Maar het lukt niet dus ben ik wel verplicht er een legale versie op te zetten.

Probleem is dat ik er te lang mee gewacht heb en nu m'n pc niet meer kan gebruiken voor ik activeer.

Op die pcbeurs (nu ja , een beurs is een groot woord, het was meer een allegaartje van tweedehandsdingen , viel me echt tegen) was geen enkele xp te vinden, dus heb ik mijn zoektocht op het net verder gezet en ik heb nog een paar xp's kunnen vinden in webwinkels. Nu is m'n vraag , kan ik een legale cd in m'n pc steken en opstarten vanaf die cd om te formateren en terug te installeren , of gaat windows dat niet aannemen en me dwingen de versie die erop staat toch te activeren (wat me een aardige duit gaat kosten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...