martijn0 Geplaatst Januari 17, 2008 Bijdragen: 76 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2008 ik heb nu dat als ik ongeveer 10 minuten aan het internetten ben mijn internet ineens wegvalt. ik kan dan nog wel gewoon downloaden met utorrent. als ik mijn router uit zet en dan weer aanzet kan ik weer 10 minuten internetten en dan valt hij weer uit. ik kreeg deze problemen nadat ik bij utorrent als downloadpoort 21 had ingesteld. ik heb een router, daaraan zitten 2 pc's en een ding dat draadloos internet verzend naar onze laptop. hoe los ik dit op?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 76
Tom Geplaatst Januari 17, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 17, 2008 Ik heb wel eens gehad dat ik een poort openzette en er een rood lampje op mijn router ging branden, wat er voor zorgde dat mijn internet ook na 10 minuten platging. Probeer de router eens terug te zetten op fabrieksinstellingen, meestal doe je dat door 30 seconden de resetknop van de router in te drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie