goestav Geplaatst Januari 17, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2008 hallo duken gasten, Ik wil graag Films downloaden die nog niet of net niet uit zyn. Heeft iemand een idee waar ik een site kan vinden. Het liefst met ondertiteling erby want anders kryg ik dat straks ook weer Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marcov Geplaatst Januari 17, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 17, 2008 hallo duken gasten, Ik wil graag Films downloaden die nog niet of net niet uit zyn. usenet (nieuwsgroepepn) zie daarvoor de handleidingen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Michiel Geplaatst Januari 17, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 17, 2008 ligt er idd aan met wat of hoe je download. via torrents en via nieuwsgroepen worden deze films aangeboden. let wel: het btreft vaak CAM versies. een beetje geduld levert een beter kwaliteit op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Rigoberto Geplaatst Januari 24, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 24, 2008 Ik ben ook pas begonnen met het downloaden van films, via isohunt en mininova zoek ik films op (ook films welke nog niet in nederland zijn) en via azureus download ik ze. Werkt voor mij op dit moment echt perfect. Veel plezier Rigo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Pepijn21 Geplaatst Februari 2, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 2, 2008 the piratebay.org is goede site waar de nieuwste films op staan meestal cam versie maar soms heb je geluk en is het een soort van dvdscreener Gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 2, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 2, 2008 eigenlijk is het heel simpel. de allernieuwste films (die dus nog niet in Nederland draaien) worden in een ander land met een cam opgenomen. deze variant wordt vaak als eerste aangeboden op zowel nieuwsgroepen al torrentsites. daarna wordt de cam versie onderhanden genomen (verbeterd qua geluid en beeld en evt voorzien van subs). daarna volgen de screeners, promo en retail. kortom een beetje geduld en je hebt perfecte kwaliteit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie