Spirituall Geplaatst Januari 17, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2008 Ik heb last van het volgende bij het openen van ET ET 2.55 win-x86 May 27 2003 ----- FS_Startup ----- Current search path: C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\pak0.pk3 (3725 files) C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\mp_bin.pk3 (4 files) C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory/etmain ---------------------- 3729 files in pk3 files execing default.cfg couldn't exec language.cfg couldn't exec autoexec.cfg Hunk_Clear: reset the hunk ok ...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow! Bypassing CD checks ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization Complete ----- ----- R_Init ----- Initializing OpenGL subsystem ...initializing QGL ...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\opengl32.dll' ): succeeded ...setting mode 4: 800 600 FS ...using desktop display depth of 32 ...calling CDS: ok ...registered window class ...created window@0,0 (800x600) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 ) ...23 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 ) ...23 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (4) ...setting mode 4: 800 600 FS ...using colorsbits of 16 ...calling CDS: ok ...created window@0,0 (800x600) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...23 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...23 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver ...initializing QGL ...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available ...shutting down QGL ----- CL_Shutdown ----- RE_Shutdown( 1 ) ----------------------- GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem Me grafische kaart is een Nvidia Geforce 5500 FX. Ik heb al van alles geprobeerd en heb ook al een OpenGL gedownload, ik weet echter niet of het de goede is en wat ik ermee moet. Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat dank. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
petertje37 Geplaatst Januari 20, 2008 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 20, 2008 ik heb hetzelfde gehad en heb toen de nieuwste drivers voor mijn kaart geupdate,en ik framenetwork 2 van windows geinstalleerd en toen was allse goed. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
Spirituall Geplaatst Januari 22, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 22, 2008 Ik wist wel dat ik dat moest doen maar ik weet niet hoe, dat is dus het probleem. Kun je mij erbij helpen? Inclusief welke driver ik dan moet hebben voor die videokaart.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Tom Geplaatst Januari 22, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 22, 2008 Je moet sowieso weten wat voor videokaart je hebt. Me grafische kaart is een Nvidia Geforce 5500 FX. Daar heb je je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 22, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 22, 2008 www.nvidia.com :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie