Spring naar bijdragen

Vreemde Shit op de PC?

Gast gidius

Aanbevolen reactie

Een tijdje geleden dat ik hier was :ohmy:

Maaruh kep ff een probleempje met me pc, ik wou ff kijke of iemand hier er iets vanaf weet.... dus Berijd je voor op raar gedoe.....

Mijn Probleem:

De laatste tijd gebeuren er rare dingen op me pc\'tje bijv. dat als ik eigenschappen klik bij deze computer dat er dan niks geen venstertje tevoorschijn komt. En dit is ook zo\'n raar verschijnsel.... bij configuratiescherm->software krijg ik een beetje rare \'\'shit\'\' op me scherm te zien...... ff een paar screenshotjes .......

normaal7sf.jpg

27yn.jpg

30ko.jpg

42jl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

omg! Nog nooit gezien! Heb je al eens met hitman pro gescaned op spyware?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

damn sorry man, ik weet t nie :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 3 weken later...

yu

ik heb een tijdje geleden hetzelfde voorgehad met mijn pc.

Ik heb toen de laatste versie gedownload van ad aware hem hem daarmee laten scannen en da probleem was opgelost, mss een oplossing.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

bpower schreef;

ik heb een tijdje geleden hetzelfde voorgehad met mijn pc.Ik heb toen de laatste versie gedownload van ad aware hem hem daarmee laten scannen en da probleemwas opgelost, mss een oplossingSucces
AdAware zal niet veel helpen, neem hitman pro, zoals Duke je al aanraadde.Hitman pro bevat meerdere spyware programma\'s die aan elkaar gekoppeld zijn, o.a. adaware.Persoonlijk zou ik iets anders doen, save je belangrijkste shit op een paar dvd\'s en zet je OS (windows xp, me, \'98, solaris, linux wat wat je maar hebt) opnieuw op, dan is alle spyware en virus shit weg, en heb je een schone pc, die rete snel is.Succes ermee, Groetjes,itchy [img size=240]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/merrysomething.gif

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ik heb het probleem al verholpen.... ook al ben ik niet zo blij met die oplossing.(Opnieuw geinstaleerd :( ) Maar ik weet volgens mij ook al waar het door kwam. Er werden volgens mij paar belangrijke bestandjes op de een of andere manier verwijderd uit de windows map waardoor er vreemde dingen gebeurden zoals toen. :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...