Gast DANCE4LIFE Geplaatst Januari 15, 2008 Delen Geplaatst Januari 15, 2008 Hoi Iedereen! Ik ben hier nieuw, Ik zag dit topic staan dus denk: Laat ik dit even invullen want dat is blijkbaar de bedoeling Ik wil graag een programma om films & games te downloaden, Ik heb al even gekeken by software enzo, ik keek by de voor- & nadelen en denk dat ik het beste Bittorrent kan gebruiken. Toen klikte ik daar dus op en kwamen er ook links van handleidingen te staan, ook iets over een client ofzo maar wat word er met client bedoeld? Oja, ik zou graag de sims 2 willen downloaden, Kan dat? en werkt die dan volledig en goed? Hopelyk heeft iemand antwoord op al myn vragen! Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Januari 17, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 17, 2008 Bittorrent is de naam voor een manier om bestanden over te brengen van de ene computer naar de andere. Het Bittorrent protocol is uitgevonden door Bram Cohen. Inmiddels is Bittorrent uitgegroeid tot een belangrijke speler op de peer-to-peer markt. Het is peer-to-peer, want gebruikers maken direct verbinding met elkaar om bepaalde delen van een bestand te downloaden. Er is wel een centrale server - een tracker - die bijhoudt wat er allemaal moet gebeuren. De downloadsnelheden bij Bittorrent kunnen heel behoorlijk zijn. Je bent daarbij natuurlijk afhankelijk van het aantal bronnen voor een bestand, de verbindingen van andere gebruikers en de tracker. Om bestanden te kunnen downloaden via het Bittorrent protocol heb je wel een Bittorent client nodig. voorbeelden van clients zijn bv: - utorrent - azureus - bitcomet meer: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_BitTorrent_software Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
maxke006 Geplaatst Januari 18, 2008 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 18, 2008 niks meer aan toe te voegen Welkom op DukeN.NL! :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Gast DANCE4LIFE Geplaatst Januari 18, 2008 Delen Geplaatst Januari 18, 2008 Heeeeel erg bedankt voor deze info! O0 ik ga er meteen wat mee doen! &hoop dat ik er nog veel kan leren! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Januari 19, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2008 succes en wanneer je een vraag of vragen hebt kun je deze stellen op het forum. kijk wel even goed in welk topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie