theo55 Geplaatst Januari 14, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/08 Status: Offline Actief: Oktober 26, 2012 Delen Geplaatst Januari 14, 2008 Hallo ik ben Theo55 en heb me eindelijk geregistreerd bij Duken Ik ben een man van 56 en werk veel met de pc Ik download aardig wat en wat daar verder nog bij komt kijken Ik heb al wat vragen beantwoord gezien op deze site mijn complimenten hiervoor Een geweldige site waar veel informatie op staat Groeten Theo55 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Michiel Geplaatst Januari 14, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 14, 2008 nou Theo55 bedankt voor de complimenten. (je was zeker 55 toen je je nickname bedacht hebt, hahaha...zou eigenlijk Theo56 moeten zijn ;D) van harte welkom en heel veel plezier op de site. wanneer je dekt mee te kunnen helpen met het beantwoorden van vragen doe dat dan vooral O0 kijk ook eens in de huiskamer, altijd gezellig. groeten en nogmaals van harte welkom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie