bieske Geplaatst Januari 14, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 14, 2008 Hallo iedereen op dit forum Ik ben Bieske, ik heb mij zojuist geregistreet op duken.nl. Ik ben 59 jaar oud, nog enkele maanden werken tot eind april en dan ga ik met pensioen. Mijn hobby's zijn fotografie ik heb zelf ontwikkelt in de donkere kamer met zwart wit en kleuren. Nu gaat dat makkelijker met de digitale fototoestellen. Ik bezit ook een oldtimer : een Ctroën traction avant uit 1956. Ik ben ook lid van een Laurel en Hardy club "Jitterbugs" uit Bergen op Zoom. Zo, dat was het dan een kleine voorstelling van wat ik ben Tot een volgende keer Bieske Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
TamSz Geplaatst Januari 14, 2008 Bijdragen: 263 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/07 Status: Offline Actief: April 29, 2017 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 14, 2008 Welkom Bieske =xxx= Tamara Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 263
marcov Geplaatst Januari 14, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 14, 2008 Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie