Gast woodenshoe Geplaatst November 21, 2005 Delen Geplaatst November 21, 2005 help ik heb eeen probleen met virtual dub als ik de ondertitels er bij doe dan worden mijn bestanden tussen de 30 en 40 gig (echt waar) heb al codes extra geinstaleerd en vir.dub op nieuw geinstaleerd maar ik doe ietsfout help help mijn schijf is anders zo snel vol bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast myrte Geplaatst November 25, 2005 Delen Geplaatst November 25, 2005 Probeer onder de tabblaadjes video en audio in virtual dub direct stream copy aan te zetten ipv full processing mode. Dat hielp bij mij iig.! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst November 26, 2005 Delen Geplaatst November 26, 2005 Of zet Full Processing Mode aan, en op Compression selecteer je DivX of XviD. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bpower Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 welke compressie gebruikt ge normaal? ik gebruik divx mpeg-4 low motion en heb daar nog geen probleem mee gehad succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie