Spring naar bijdragen

in bitornado blijft de status op geel

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

in bitornado blijft de status op geel.ik heb al gekeken of de firrewall aanstaat en dat is het niet.nu heb ik iets gelezen van een poort op te zetten,maar ik begrijp er totaal niets van.kan er mij iemand zeggen hoe ik dit kan oplossen zodat de status in bitornado op groen komt te staan.alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

hoeveel seeders en leechers had de torrent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  6
  • Actief:  Nooit

Ja, dat antwoord willen ze mij ook al niet geven. Ik snap niet waarom er niemand op reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  12
  • Actief:  

ik heb ondertussen eens  azureus gedownl en daar is dat juist hetzelfde de status blijft op geel.daar zie ik seeders 4 verbonden 3 in zwerm.leechers 2 verbonden en 7 in zwerm.ik heb dan in menu van azureus naar  gereedschappen en dan bij NAT/Serverpoort eens een test gedaan en daar kwam erop testen van poort ( Nat fout-connect attemt to 81.246....(your comp) timed out after 20seconds this means your port is probably closed.ik heb een Dlink router adsl dsl-G624T ik heb al andere poorten geprobeert maar ik moet toch iets verkeerd doen denk ik.die handleiding bij azureus is ook allemaal engels.zou er daar nergens een nederlandse versie te vinden zijn op t'net?.in ieder geval alvast bedankt vencinto en elnur voor jullie reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dat heeft niks met seeders/leechers te maken, dan moet je portforwarden. Kijk even op www.portforward.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

Maar als de torrent maar 4 seeders heeft(als ik het goed lees) kan je het beste naar een andere torrent met meer seeders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  6
  • Actief:  Nooit

als je maar eerst die poorten open hebt dan gaat het altijd sneller en die portworward is ook alles in het engels het is wel makelijk te volgen maar ik blijf haken bij die static ip en snapt er verder ook niet veel van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...