nandenie Geplaatst Januari 13, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2008 Hoi, Ik heb opeens problemen met het afspelen van films van youtube en nu ook aflev. van uitzending gemist. De film schokt telkens, en via uitzending gemist zie ik om de 5 sec de melding in buffer opslaan. Heb ik per ongeluk iets verkeerds gedaan, hoe kan ik dit oplossen?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!! Nandenie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Diamond Geplaatst Maart 10, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 10, 2008 Het ligt volgens mij gewoon aan je verbinding. Wat is je download/upload speed? Het was vroeger dus wel goed? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie