Gast nigel Geplaatst Januari 12, 2008 Delen Geplaatst Januari 12, 2008 ik heb pas een router gekocht om gelijk te kunnen internetten en te gamen. het werkte prima maar als ik telkens precies 1minuut online was op ps3 dan werd ik weer afgemeld. ben terug naar de winkel gegaan ze zeiden dat het aan de router lag. sommige kunnen het wel andre niet dus weten jullie ischien welke ik moet hebben ik heb geen draadloos internet Mvg nigel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robin Geplaatst Januari 12, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 12, 2008 Na mijn idee ligt dat dan zeker niet aan je router.. Eerdeer aan je internet verbinding. Hoeveel Mbit abbonement heb je, en bij welke provider? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Gast nigel Geplaatst Januari 12, 2008 Delen Geplaatst Januari 12, 2008 ik heb nu 20 mb vroeger had ik ps2 en toen lukte het wel ma doen hadden we draadloos internet en een andere provider. en ook nog een andere router Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robin Geplaatst Januari 12, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 12, 2008 Hmm dat lijkt me wel oke. 'T beste merk routers is linksys, kan je ook goed op gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie