Gast h.vanlieshout Geplaatst Januari 10, 2008 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 Mijn HP printer print ineens niet meer.Kan het er mee te maken hebben dat ik de printer niet on line kan zetten?(al snap ik die kreet niet echt goed, net als off line). Het toestel is een HP deskjet F 380 (all in one). Het is gezien de prijs (nog geen 50 euro), een simpel apparaat. Maar het printte goed. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robin Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 Is de printer uberhaupt wel op de computer aangesloten, alle kabels gechecked (Klinkt stom, maar onze printer deed het laatste ook niet, maar de kabel was dus kapot:)). Drivers al gechecked? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Gast h.vanlieshout Geplaatst Januari 10, 2008 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 Dat heb ik uiteraard gedaan! Ik zou de drivers opnieuw kunnen installeren. Op het moment is de printer met toebehoren echter bij de verkoper. (garantie) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 11, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25050 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 14:24 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 11, 2008 We horen graag wat de oorzaak was. Misschien was het dan toch iets hardware matigs. Zoals een defecte aansluiting / kabel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast h.vanlieshout Geplaatst Januari 11, 2008 Delen Geplaatst Januari 11, 2008 Ik zal het jullie laten weten! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie