petertje37 Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 10, 2008 hallo beste mensen,wie kan mij helpen met het volgende: ik heb cod 4 gedownd en dat is goed gelukt,maar ik wil het spel niet branden. ik wil het zonder te branden op de pc kunnen spelen. de download bestaat uit : 1 hoofdmap,deze is onderverdeeld in 2 mappen. nl:een dvd 1 en een dvd 2. dvd 1 bestaat uit 1 mdf en 1 mds bestand. dvd 2 bestaat ook uit 1 mdf en 1 mds bestand. mijn vraag is nu,hoe krijg ik dit voor elkaar en met welk progje? ik heb al wat geexperimenteerd met alcohol 120,en isobuster,en ook met daemon tools. maar ik kom er niet goed uit. heeft iemand voor mij de oplossing? en met een duidelijk stappen plan erbij over de uileg? ik zou je zeer dankbaar zijn! :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
marcov Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 http://www.duken.nl/content/view/27/24/ Dat lijkt me duidelijk genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
petertje37 Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2008 nee,het is me niet duidelijk,want ik zit met elke dvd met 1 groot bestand en een kleine. de 1e dvd krijg ik wel met daemon tools ad praat,en die instaleerd ik ook gewoon(dus het spel cod 4} maar bij het instaleren vraagt hij om de 2e dvd,en dat lukt niet omdat ik niet bij deze kan komen omdat het instaleer programma van het spel op een groot venster is en ik kan het venster ook niet kleiner maken of minimaliseren,zodat ik bij dvd 2 kan komen waar hij om vraagt. dus ik kom niet bij dvd 2 die op de hd is opgeslagen wat te doen? van dvd 1 en dvd 2 is elk 1 groot bestand bij van ong 3 gb. en een paar kleine bestandjes :'( :'( :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
marcov Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 Je moet alle cd's (of dvd's) van je spel even openen met daemon-tools dan moet het lukken met de installatie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
kaasbroodje Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 het installatie scherm kan je weg krijgen door op alt + tab te drukken. dan staat het gewoon onder in je taak balk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
petertje37 Geplaatst Januari 12, 2008 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 12, 2008 oke bedankt voor de alt en tab het leek goed te gaan maar dan krijg ik de melding als ik allebei de 2 dvd,s bijna geinstalleerd heb dat het volume onjuist is en ik weer dvd 1 erin moet doen. wat nu want het lukt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
marcov Geplaatst Januari 12, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 12, 2008 Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart. geluidskaart lol? Hij moet gewoon alle cd's mounten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
petertje37 Geplaatst Januari 13, 2008 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 13, 2008 nne ik bedoel niet iets met het geluid,maar hij geeft aan dat het volume in het berteffende station onjuist is en dat ik weer dvd 1 erin moet doen. en ik heb ook al beide dvd,s gemount maar de melding komt terug. dus hek ik ze toch allebei maar gebrand,en wat dact je? precies,hij zegt weer dat het volume ih station onjuist is,en plaats dvd 1. hoe verderrrrrrrrrrrr? > > > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie