Robin Geplaatst Januari 9, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 9, 2008 Alle grappige Quotes, van je famlilie, vrienden, andere fora, ect. kan je hier kwijt. Houd het wel leuk, beledig & discrimineer niet, blabla jullie ewten het ! Mijn eerste van xboxworld.nl: oke, vandaag een spelletje gekocht. kom ik er thuis achter dat het ipv een cd-rom een dvd-rommetje is (?) njaa zal wel.. alleen nu draait ie beneden wel, maar boven niet! jammer. mijn vraag is nu: kan ik mn cd rom upgraden via een programma zodat ie ook dvd-rommetjes gaat draaien? alvast thnx, Antwoord: Ja ik heb vandaag een paar schoenen gekocht, kom ik thuis blijken het handschoenen te zijn! Kan ik ook op een manier mn voeten verbouwen dat ze der toch in passen? Masterlijk toch, hahaha :2funny: Nu jullie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
koenmf Geplaatst Januari 9, 2008 Bijdragen: 133 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 9, 2008 rofl droog verhaal dnek aleen dat het een beetje moelijk is om een gesperk wat ook zo droog is te vinden :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 133
Robin Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2008 Geloof mij, er worden een hoop drooge en domme opmerkingen gemaakt.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 10, 2008 Inderdaad! Erg leuk! Een paar uit de chat: <Zybl0re> get up <Zybl0re> get on up <Zybl0re> get up <Zybl0re> get on up <phxl|paper> and DANCE * nmp3bot dances -< * nmp3bot dances |-< * nmp3bot dances :D/-< <[sA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile (~mbeefpile@cloaked.wi.rr.com) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< <i8b4uUnderground> d-_-b <BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind Ze zijn engels maar top http://www.bash.org/?top Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Tom Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 Een vriend van mij heeft daar zelfs een speciale site voor aangemaakt, ik geloof dat die site iets was als www.kwootdb.nl. Moet je maar es kijken, sommige dingen zijn echt vaag... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
koenmf Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 133 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 omg XD <i8b4uUnderground> d-_-b <BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind hoe blond moet je zijn whahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 133
bassforge Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 10, 2008 lol ik ben nieuw op dit forum maar dit is egt te grappig man ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie