robert37 Geplaatst Januari 7, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2008 hallo, heel gek dit misschien dat iemand mij kan helpen. ik heb al jaren DC++ en gaat heel erg goed maar nu als ik het open dan ben ik wel connected met hubs maar zie rechts van mij niet de users. vreemd,ken iemand dat probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
robert37 Geplaatst Januari 10, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2008 iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 11, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 11, 2008 Ik zou het tot mijn spijt niet weten. Sebasjuh weet wel veel over DC++. Anders zou je hem even een privite message kunnen sturen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sebasjuh Geplaatst Januari 11, 2008 Delen Geplaatst Januari 11, 2008 Als je is even bij je settings kijkt onder General. Wat voor Connection Setting heb je ingesteld? Active/Passive? Want dat je geen gebruikers ziet is meestal een probleem met de verbinding of je NAT in je router is niet goed ingesteld. Meestal verhelp je dit door gewoon te kiezen voor Passive en dan moet het wel goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie