Spring naar bijdragen

Langzame Downloads

Gast LouisvdG

Aanbevolen reactie

hallo,

ik ben nieuw met newsleechers en ik heb een probleem, mijn downloads gingen eerst met 150/160 kb/s de eerste paar dagen, maar opeens gaan ze met 5 tot 10 kb/s, ik heb een versatel 1.6 mb/s verbinding en toen ik mijn speedtest deed kwam het uit op 162.5, weet iemand hier misschien een oplossing voor ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Misschien zijn er werkzaam heden bij je provider?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

speelt het probleem nu nopg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

ja.. ik heb ondertussen al iets gedownload en ik ben begonnen om een nieuwe game te downloaden en nu speelt hetzelfde verhaal, maar wat wel opmerkelijk was, is dat ongeveer op het eind van de vorige download de snelheid omhoog schoot naar 160 kbs, en dat bleef wel even zo. maar toch ging die weer soms omlaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

wat ik ooknog heb gehoord is dat mijn provider (versatel) samenwerkt met de overheid om illegaal downloaden te voorkomen, zou dat er iets te maken mee hebben ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...