SjonB Geplaatst Januari 6, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 6, 2008 ik heb een vraag. ik download een film met newsleecher, vervolgens par ik 'm met quickpar, uitpakken met winrar en dan brandt ik de film met Nero 8.0 op een dvdtje. als ik hem dan in mijn dvd-speler of computer afspeel, blijft elke film na zo'n 50 minuten hangen. Als ik hem vervolgens 5 á 10 minuten verder laat afspelen gaat het weer gewoon goed. er zit dus 1 punt in waar hij niet overheen komt. ik heb al verscheidenen computers en dvd-spelers geprobeerd maar steeds gebeurt het weer. ook heb ik verschillende soorten dvdtjes gebruikt. wat moet ik doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Januari 6, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 6, 2008 dan zit de fout waarschijnlijk in de download en is er niets wat je daaraan kunt doen :'( er is een kleine kans dat het met branden te maken heeft, wat je zou kunnen proberen is branden op de laagste snelheid, helaas verder weet ik het ook niet. waar heb je de film vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
SjonB Geplaatst Januari 6, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2008 ik heb zo'n NZB bestand van 't programma FTD gehaald. daarna gedownload met newsleecher en dan de hele mikmak gedaan. maar het is niet alleen bij die ene film maar ongeveer bij de laatste 8-9 films die ik heb gedownload. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie