Peanut Geplaatst Januari 4, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2008 Hoi, Ik ben nieuw hier en na het doorzoeken van verschillende topics heb ik het antwoord op m'n vraag nog niet gevonden, dus stel ik ze dan maar: Na het omzetten van m'n avi-file naar dvd (incl ondertitels) speel ik de dvd af op m'n dvdspeler die bij de tv staat. Het probleem is nu dat de linker- en rechterkant van het scherm verborgen zit onder het frame van m'n tv. Als ik de tv-instellingen aanpas, zoom, 16:9, 4:3,... dan zie ik geen verbetering. De banden van de film zijn er ahw afgesneden. Als ik nu diezelfde dvd laat afspelen met windows media player dan is er geen enkel probleem. Ik zie de volledige film. De instellingen van convertxtodvd bij TV-formaat zijn de volgende: PAL bij videostandaard en automatisch bij TV-formaat. Moet ik bij deze laatste misschien 16:9 breedbeeld kiezen? Graag wat hulp want het coderen van die film heeft me 4 uur!! tijd gekost en heb geen zin om zomaar weer wat te proberen. Ik stel gelijk ook maar een tweede kleine vraag. Mijn eerste avi die ik omzette had hetzelfde probleem maar ook nog eens een ongelijklopende ondertiteling. Nu ik heb gelezen dat je het programma subsync hiervoor kunt gebruiken. Zo gezegd zo gedaan maar na het inladen van de film en het srt bestand blijkt dat de ondertitels toch gelijk lopen? Hoe kan dit en aan wat ligt dat dan? Of gebeurt het dat subsynch automatisch deinstellingen aanpast bij het inladen? Ik moet ook wel toegeven dat het srt bestand niet dezelfde naam heeft als het avibestand. Maw het zijn de ondertitels van een andere download die ik heb gebruikt maar dus wel voor dezelfde film. Graag een antwoord en het liefst op bovenstaande vraag. Dank u Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie