lauw Geplaatst Januari 2, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2008 Als ik een film probeer op te slaan met Virtual Dub krijg ik de volgende melding: Virtual Dub program failure OOps -- VitualDub has crashed. Details are listed below which may help you pinpoint the problem. Crahs details An out-of-bounds memory access (access violation) occurred in module 'xvidcore'... Dit kreeg ik nadat ik alpha 3.11 en divx codecs had toegevoegd. Nadat ik dit gedaan had, kreeg ik bij opening van virtual dub al een foutmelding: over teveel codecs. Kan het hierdoor komen dat virtual dub crashed? En hoe los ik dit op, welke codecs moet ik dan verwijderen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Robin Geplaatst Januari 2, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 2, 2008 Ik neem aan dat je je .avi film wilt ondertitelen? Probeer dan convertxtodvd is, dat is vele malen handiger en komen vrijwel nooit foutmeldingen in. http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
lauw Geplaatst Januari 2, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2008 Okee, bedankt ik ga dat wel is proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
lauw Geplaatst Januari 2, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2008 ConvertXtoDvd werkt goed, alleen las ik hier op het forum dat de kwaliteit bij het branden met covertxtodvd slecht is. Daarom wilde ik gewoon branden met nero. Bij het branden krijg ik naar ongeveer een minuut een foutmelding. Ik kan de hele log dan opslaan..en het enige wat mij opvalt is het volgende: [18:08:21] DVDEngine ERROR [18:08:21] DVDEngine cause: 128 (nmc_processing_exception) [18:08:21] DVDEngine source: CDVDProcessor::ProcessSector [18:08:21] DVDEngine description: buffer overflow Enig idee wat dat inhoud? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Robin Geplaatst Januari 2, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 2, 2008 Roddels.. roddels.. roddels.. ConvertXtoDVD krijgt dezelfde kwaliteit als VituralDub, maakt dus niks maar dan ook echt totaal niks uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
lauw Geplaatst Januari 2, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2008 Dus ik kan het gewoon branden met CovertXtoDvd ipv Nero? Het probleem kreeg ik toen ik met nerostartsmart had gewerkt. Als ik het via Nero Burning ROM brand, lukt het wel. Alleen het beeld is dan niet meer breedbeeld, enig idee hoe ik dat weer goed kan krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
marcov Geplaatst Januari 3, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 3, 2008 Breedbeeld kun je toch gewoon weer instellen met je afstandsbediening van de tv ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie