Spring naar bijdragen

downloads werken niet goed

Gast k1ck

Aanbevolen reactie

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Via mIRC download je begrijp ik? Welke melding krijg je? Speelt dit bij alle bots? Speelt dit bij 1 films? gaat hij opeens langzamer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Ok srry dat ik zo onduidelijk ben.

Ja ik download via de mIRC channels. Bij alles wat ik binnen wil halen begint hij met downloaden maar na een tijdje disconnect hij gewoon met de server en stopt de download en kan ik ook niet reconnecte. ik krijg geen melding of wat dan ook. Nou las ik dat als een download was geannuleer dat je hem dan weer opnieuw kon downloaden en dan via resume maar dit doet ie ook niet bij mij. Hij blijft dan aangeven \"requesting resume\" of iets wat daar op lijkt. Hij geeft in ieder geval aan dat hij een resume verzoekt maar verder doet hij niets.

Edit:

Laat maar zitten om de een of andere reden doet hij het nu niet meer. Heb aan een maat van me gevraagd of hij eff wou kijken hij heeft gekeken en heeft het ook goed gekregen we weten alleen niet wat hij verandert heeft :whistle: :blush: dus deze topic ken nu dicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi succes verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...