Spring naar bijdragen

Windows XP home edition activeren

TamSz

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  263
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Ik heb eindelijk een legale versie van windows maar degene die het erop gezet heeft heeft hem niet goed geactiveert. Nu wilde ik dat wel doen, maar ik heb die code natuurlijk niet. En hij heeft hem bij zijn ouders liggen + hij heeft er geen tijd voor. Ik hoopte dus dat iemand weet hoe ik windows kan activeren. Ik heb al gebeld naar het gratis nummer, maar dan krijg ik te horen dat de code die je in moet toetsen niet goed is. (Ik weet zeker dat ik het goed ingetoetst heb) want ik heb het een paar keer geprobeert.

Groetjes, Tamara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  133
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

weet je zekker weten dan je niet getellen en cijfers door elkaar haalt of het met of zonder hooftletter is

ik zou gewoon als het ni lukt een gast van microsoft bellen en het hem laten doen als je het slim odet is het nog gratis ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 133

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Probeer de bestanden bij de bijlagen eens!

Veel succes!

#JOEPIE#

/mod: bijlage verwijderd, er mogen geen serials (in een .zip, .txt of gewoon in een post) staan, hiermee breng je duken.nl in gevaar.

UPDATE: Sorry :redface:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...