Spring naar bijdragen

tiger woods 2005

Gast bull007

Aanbevolen reactie

Heb deze game gedownload.

Wil hem nu installeren, maar vraagt onder het installeren naar volgende cd. Heb wel 2 bestanden data1 en data 2 in de map staan maar kan deze niet selecteren. Volgens mij iso bestand gedownload. Kan iemand mij helpen hoe ik deze game kan installeren???

Alvast bedankt! Juliox1983@hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoe had je ze dan geinstalleerd? Wat voor type bestanden heb je? Had je een image file?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Het was 1 bestand met de naam: tiger woods cd1-3, heb ik uitgepakt en toen stond setup er als gewoon bestand. Heb ik dus aangeklikt. Onder het installeren vraagt hij dus naar cd2 (zijn 3 cd\'s volgens mij). Maar kan ik niet selecteren. enig idee??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...