nadoow Geplaatst December 27, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2007 Ik was al een dag bezig met een film downloaden van Piratebay, hij was op 81 % en mijn pc viel opeens uit. Toen ik hem weer opstartte was het downloadbestandje weg. Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen met downloaden of staat het nog ergens opgeslagen en kan ik verder downloaden ?? Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kaasbroodje Geplaatst December 27, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 27, 2007 dat hoeft niet gaat naar de site van piratebay en download download precies de zelfde film weer als je torrent programma vraagt waar je het wil opslaan klik je het oude bestand aan (dan bedoel ik het film bestand) als je het goed heb gedaan wordt je torrent na gekeken en kan je weer verder gaan waar je was gbleven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie