Spring naar bijdragen

Download gestopt?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik was al een dag bezig met een film downloaden van Piratebay, hij was op 81 % en mijn pc viel opeens uit. Toen ik hem weer opstartte was het downloadbestandje weg. Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen met downloaden of staat het nog ergens opgeslagen en kan ik verder downloaden ??

Dankjewel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

dat hoeft niet

gaat naar de site van piratebay en download download precies de zelfde film weer

als je torrent programma vraagt waar je het wil opslaan klik je het oude bestand aan (dan bedoel ik het film bestand)

als je het goed heb gedaan wordt je torrent na gekeken en kan je weer verder gaan waar je was gbleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...