Spring naar bijdragen

kan geen lagere schrijfsnelheid instellen met nero8.

mikemike

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal ik had een vraagje. Omdat de dvd speler hapert als ik een gebrande dvd wil bekijken wilde ik een lagre brandsnelheid instellen op nero. Ik heb platinum schijfjes dvd+r en 16x speed. Bij veel andere dvd's zijn de haperingen er ook. Dan gaat de film eerst heel langzaam stukje bij stukje en slaat hij ook helemaal vast.

Ik wilde de brandsnelheid op 8x instellen. Ik doe dit als volgt; ik ga naar nero startsmart > rippen&branden > videoschijf branden > branden > en nu kun je de schrijfsnelheid instellen...maar als ik dat doe en begin met branden, brandt hij weer op 16x....wat doe ik fout?

Hoe kun je wel een schrijf/brandsnelheid van 8x instellen?

bedankt alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  42
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik dacht het zelf ns gedaan te hebben (editie nero 7 weliswaar), door niét naar start smart te gaan, wel 'burning rom' te nemen, en daar stelde ik het in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...