xxlbuk Geplaatst December 26, 2007 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 26, 2007 hey mensen ik weet nie of mn topic hier goed staat,,maar ik had een vraag over de DVD speler we hebben 2 tvs met allebei een dvd speler de ene tv speelt mijn gedownloade en gebrande film goed af, met ondertiteling de andere tv speelt de film goed af, zonder ondertiteling ik doe de films wel eerst converteren van avi of divx naar dvd weet iemand miss raad :-\ ik kom er namelijk niet meer uit!! ben al meer dan een half jaar bezig dit uit te zoeken :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
yuklom Geplaatst December 26, 2007 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 26, 2007 Hoi Welke dvd's gebruik je? +R(w), -R(w) Het zou namelijk kunnen dat de ene dvd speler een bepaald soort dvd's niet ondersteund waardoor je dus dit probleem krijgt. Kijk es in de handleiding van de betreffende dvd speler Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
eveline Geplaatst December 28, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2007 heb dit ook ns voorgehad, heb toen bij 'instellingen' in convertxtodvd bij ondertiteling een optie moeten aanvinken... kijk 'ns, misschien helpt dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
mikemike Geplaatst December 28, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2007 zou het iets met je codecs te maken kunne hebben? even een nieuw codecpakketje downloaden en dan kijken of het helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Michiel Geplaatst December 29, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst December 29, 2007 ik neem aan dat het om een losse dvd-speler gaat? via het menu subtitle instellen of mbv de afstandsbediening de ondertiteling activeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie