spinner Geplaatst December 25, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/25/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 25, 2007 Hoi, Mijn naam is Els en ben net nieuw hier. Ik ben totaal niet handig op de pc behalve voor de gebruikelijke dingen. Ik wilde graag films downloaden maar daar kwam ik dus helemaal niet uit. Wat ik nu wel heb gedaan is een dvd kopieren. Op zich is dat goed gegaan alleen speelt mijn dvd speler hem niet af. De dvd doet het wel op de pc, kan iemand mij helpen? :-\ Groetjes, Els Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Wesley Geplaatst December 25, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 25, 2007 He Geweldig dat je er bent Je moet alleen voor je probleem een appart topic maken in het daarvoor bestemde sub-forum op dit forum. Veel lees/kijk plezier op deze site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Eagles Geplaatst December 27, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 42 Delen Geplaatst December 27, 2007 Welkom zelfs met kerst achter de pc om je aan te melden op duken,.... helemaal perfect lees rustig wat handleidingen, en als er vragen zijn .......stel ze spinner, dit is helaas alleen een welkomstopic om antwoord op je vraag te krijgen verwijs ik je naar het board films afspelen http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,10.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie