Spring naar bijdragen

He hallo en wie kan helpen


michman

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12/19/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

He hallo ik ben michman. en ben de trotse bezitter van een nieuwe versie van de WII.

en misschien een domme vraag maar wie wil me helpen met het volgende probleem ?

Wie kan me helpen ???

Ik haal mijn spellen via newleecher binnenop FTN2\Day . En staan dan na repareren en uitpakken als een image bestand. Echter weet ik niet hoe ik dan verder moet :-((

ik heb al alcohol 120 geprobeerd en Imageburn... maar krijg het niet voor elkaar.

HELP !!! ik hoor graag van jullie hoe ik een wii spel moet branden, om het daarna te kunnen spelen op mij wii

THX Michman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/06/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi Michman,

Allereerst van harte  :welkom: op deze geweeeeeeeldige site uiteraard. Veel vragen die je hebt zijn mogelijk al behandel op deze site dus kijk gerust eens rond. Ook de huiskamer is een welkome afwisseling op de dagelijkse sleur.

Voor wat betreft je vraag;

Ik heb hier een link die verwijst naar het programma isobuster.

http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,25/Itemid,69/

Op deze pagina iets naar onder scrollen en op download drukken.

Wat doet dit programma, het pakt je iso bestanden uit en vervolgens zou je het moeten kunnen branden als data op een schijfje.

Tijdens de installatie alle soorten image bestanden aanvinken de rest wijst zich eigenlijk vanzelf.

Mocht je dan toch nog vragen hebben stel ze dan a.u.b. in de daarvoor bestemde topics.

Veel plezier!

Marcel :cool2:

ps

Je zult wel al een omgebouwde wii moeten hebben wil je gedownloade spelletjes kunnen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...