paulatine Geplaatst December 19, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/07 Status: Offline Actief: September 7, 2012 Leeftijd: 75 Delen Geplaatst December 19, 2007 hoi nieuw lid geworden en meteen een vraagje die al eerder is gesteld maar zo te zien niet beantwoord Net als Saar heb ik op Google deze site gevonden omdat ik een DVD ilde kopieren, is dus ook gelukt inzoverre dat ik hem alleen op de computer kan afspelen en niet op de DVD speler. Heel gek op de computer begint ie gewoon in het menu en kan ik de film starten maar op de dvd speler krijg ik in een of andere link steeds dezelfde beelden met een titelrol de firma die de film op dvd heeft gezet en een waarschuwing over auteursrecht en leeftijdsklasse. Die zie ik niet eens op de computer. Ik snap er niks van, wat doe ik verkeerd? Alles helemaal volgens de perfekte beschrijving van de site gedaan. HELP Paulatine Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
ma.blok Geplaatst December 19, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 19, 2007 Hoi Paulatine, Allereerst van harte :welkom: op deze site en uiteraard veel plezier. Om op je vraag terug te komen; deze kun je veel beter stellen in de daarvoor bestemde topics. Maarrrr.. we helpen je op weg. Ten eerste; Met welk(e) programma(s) heb je de dvd gekopieerd? We horen het wel. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
paulatine Geplaatst December 19, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/07 Status: Offline Actief: September 7, 2012 Leeftijd: 75 Auteur Delen Geplaatst December 19, 2007 hoi nieuw lid geworden en meteen een vraagje die al eerder is gesteld maar zo te zien niet beantwoord Net als Saar heb ik op Google deze site gevonden omdat ik een DVD ilde kopieren, is dus ook gelukt inzoverre dat ik hem alleen op de computer kan afspelen en niet op de DVD speler. Heel gek op de computer begint ie gewoon in het menu en kan ik de film starten maar op de dvd speler krijg ik in een of andere link steeds dezelfde beelden met een titelrol de firma die de film op dvd heeft gezet en een waarschuwing over auteursrecht en leeftijdsklasse. Die zie ik niet eens op de computer. Ik snap er niks van, wat doe ik verkeerd? Alles helemaal volgens de perfekte beschrijving van de site gedaan. HELP Paulatine ik heb de aangerade programma's van de site gebruikt, DVDfab platinum en dvd shrink, want de dvd was beveiligd. het branden is met nero8 gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
ma.blok Geplaatst December 19, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 19, 2007 Hoi, En heb je de film apart gebrand of via dvdshrink? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie