Spring naar bijdragen

Een terugblik in 2007 op DukeN en een gelukkig nieuwjaar!

Duken

Aanbevolen reactie

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

garfieldkerst.jpg

Beste Downloaders,

In dit nieuwsbericht hebben we het over de cijfers en de gebeurtenissen die voor de website veel betekende in het jaar 2007.

Zo draaien wij sinds februari 2007 op een nieuwe server De nieuwe server zou de website een stuk sneller en stabieler moeten laten draaien. We hebben er erg van genoten maar door de drukte op de website van het afgelopen jaar hebben we in november van dit jaar veel problemen gehad met een site waardoor hij regelmatig offline kwam te staan. Dit hebben we kunnen oplossen door de server goed op te schonen en beter te configureren.

Nu maar hopen dat hij zo door blijft draaien, anders moeten we in de toekomst aan een snellere server. Ook zijn wij overgestapt naar een nieuwe layout. De oude grijze saaie layout is vervangen door een wat vlottere en duidelijkere layout die de site aantrekkelijker moest maken. Ik moet zeggen, dat is erg goed gelukt!

Cijfers 2007:

We hadden dit jaar 2,250,000 bezoekers en 7,000,000 Pagina weergaves! We groeien dus erg goed door. Met momenteel gemiddeld zo een 8000 bezoekers per dag.

Zo kwam 82% met Internet Explorer de website bezoeken en 16% met Firefox. De overige 2% is voor de andere browsers.

51% Heeft een DLS verbinding, 40% zit op de Kabel en 9% is Overig

Natuurlijk is Windows Systeem van Microsoft winnend met 2,220,000 bezoekers met Microsoft Windows. 18,000 bezoekers  kwamen met een Macintosh en 5,000 bezoekers met linux. Leuk om erbij te vertellen is dat Console gebruikers ons ook weten te vinden. Namelijk, 117 met een Playstation portable (psp), 68 via de Playstation 3 en 31 met een Nintendo WII.

De scherm resoluties van de bezoekers:

1024x786        46%

1280x1204      21%

1280x800        11%

1440x900        5%

800x600          5%

Wat opviel waren de 19 bezoekers met een resolutie van 3200x1200… wat voor scherm hebben die mensen dan staan?

De meeste bezoekers kwamen natuurlijk uit Nederland. Zo een 1,900,00 en 300,00 kwamen er uit België. Toch vond 1 bezoeker uit Guam ons ook, Guam is een landje met 163.941 inwoners.  Dus welkom Guam!

Er waren 31000 Nieuwe berichten op het forum en we hadden zo een 7250 nieuwe leden! Welkom allemaal!

Wat gaat er gebeuren in 2008?

Het verbeteren van de website staat op nummer 1. Zo willen we de meeste handleidingen weer een frisse look geven door ze te verbeteren te duidelijker te maken.  Ook staat de server performance hoog in het vaandel en willen de dezelfde sfeer op het forum behouden als nu. Relaxed, geen gezeur en met zijn allen er zijn voor elkaar. Dat is toch perfect te behouden?! 

[img width=200 height=292]http://www.duken.nl/images/stories/users/kerstbeer.jpg

Namens alle medewerkers van de DukeN.NL wens ik al onze bezoekers gezellige Kerstdagen en een bijzonder goed Nieuwjaar!

Ook een bedankje voor iedereen die DukeN.NL laat zijn wat het is. Bedankt mods voor alle ondersteuning die jullie bieden op het forum voor de bezoekers. Ze zijn jullie vast erg dankbaar!

http://www.duken.nl/content/view/563/63/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Mooie samenvatting!!

we gaan er weer een nieuw jaar tegen aan

splash.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Haha bedankt! :D

op naar 2008!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

gaan we in 2008 voor de 10000- bezoekers per dag  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

't gaat steeds beter hier :)!

Ik denk dat we alleen wat serieuze reclame nodig hebben, voordat we uit gaan groeien tot de bekendste downloadsite van nederland  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Ik zal volgend jaar naar google adwords kijken voor de reclame :)

Maar 10.000 bezoekers?!!! Dan is het tijd voor een duken mods etentje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

gaan we dan eten bij eagles  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Of het amstel hotel?

:friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • 3 weken later...

• Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zal volgend jaar naar google adwords kijken voor de reclame :)

Over Ad's gesproken... Ik was eigenlijk wel benieuwd naar wat jij verdient met Adsense. Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, want ik weet dat 600 bezoekers per dag ongeveer 201 euro per maand oplevert, wat bij jou moet betekenen dat je ongeveer 32.100 euro per jaar verdient met alleen Adsense. Klopt dit ongeveer (ik hoef geen echte bedragen te horen hoor, alleen een check voor mijn eigen toekomstige site ^^)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Hahaha nou als ik 32.000 per jaar verdiende met adsense zou ik niet zoveel werken. 600 bezoekers 201 euro? Dat zou nogal bizar zijn. Dan is elke bezoeker dus 0,30 cent waard zijn :D

Helaas helaas kom je er bij lang lang lang na niet aan. Mijn site doelgroep ligt al niet zo hoog kwa verdiensten als bijvoorbeeld auto's. Maar hou het er maar op dat ik wel eens kan uit eten met me meisie. Ik heb net na 3,5 jaar een nieuwe PC aangeschaft dus rijk word je echt niet  :peace:

Vergeet je 40!!! % belasting ook niet  :cool2: Dus  van elke 100 euro hou je 60 euro over....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

........... >:( 40%>> 1156355210.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

Nee, dat snap ik. Maar die berekening is voor 600 bezoekers per DAG geeft 200 euro per MAAND. 200*12 geeft dan 2400 euro per jaar. Bruto natuurlijk. Die berekening is ook gebaseerd op 5.4% klikkans (het gemiddelde) met gemiddelde advertenties (geen 50 euro per klik en ook geen 0.02). Als ik uitga van 8000 bezoekers per dag op Duken, kom ik op 8000/600 = 13.3 keer zoveel als 2400 euro en dat is ongeveer 32000 euro. Bruto. OK, nu gaat er nog 40% vanaf, maar dat laat nog 32000-12800=19200 euro. Dus OF jij verdient veel minder per klik (wss), OF het gemiddelde is niet goed, OF je liegt :police: (hehe).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • Oud-beheerder

• Actief:  

pfft 5,4%? Daar kom ik nooit aan. Ik zit soms aan de 1,5% en zit gewoon in een slechte doelgroep. Maar als  ik zo veel zou verdienen zou ik wel elke dag een handleiding plaatsen hé ;) en misschien ook direct een extra server kopen hahaha.  8)

Maar waar haal jij die cijfers vandaan? Misschien doe ik wat verkeerd  :pc:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

pfft 5,4%? Daar kom ik nooit aan. Ik zit soms aan de 1,5% en zit gewoon in een slechte doelgroep. Maar als  ik zo veel zou verdienen zou ik wel elke dag een handleiding plaatsen hé ;) en misschien ook direct een extra server kopen hahaha.  8)

Maar waar haal jij die cijfers vandaan? Misschien doe ik wat verkeerd  :pc:

omg mensen leg me dan is uit hoe adsense werkt  :-[

Ik heb een Pagina-CTR van 0,14% en heb al 16 dollar verdient :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

@Duken: daar is dan niks aan te doen he, je kunt moeilijk zeggen dat mensen op die dingen moeten klikken :)

@Sebas: gewoon googlen naar adsense, eerste pagina zou van google zelf moeten zijn. Daarop wordt ook alles uitgelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Ik heb op m'n blog een ctr van 0,78%, ook niet echt om naar huis te schrijven, maar gelukkig hoef ik er niet van te leven :) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 806

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...