kampie3 Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2007 wie weet wat ik moet doen als er gevraagd word na een cd na het downloaden van het spel? heb verder alles geinstalleerd, maar zodra ik het wil opstarten vraagt hij na de cd! :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst December 17, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 17, 2007 Hoi, Met alles geïnstaleerd bedoel je dan ook een crack en een patch? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
kampie3 Geplaatst December 17, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 17, 2007 nou ik heb het spel uitgepakt met winrar, maar er stond verder geen patch bij! dus als ik het goed begrijp heb je die patch wel nodig? en hoe zit het verder met die crack? hoe moet ik dat doen en hetzelfde geld met die patch! alvast bedankt mvg kampie(jeroen) ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie