justified Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2007 Dvd Chrink encountred an error and cannot contineu!!! ik krijg deze melding als ik op open disc dan probeer ik de film te laden wat kan ik doen, want ik heb films geleend van de videotheek en wil ze lekker branden voor eigen gebruik dammn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
ma.blok Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 16, 2007 Hoi, De dvd's zijn beveiligd met een beveiliging die niet door dvdshrink gekraakt kunnen worden. Geen probleem. Kijk hier maar eens;http://www.duken.nl/content/view/408/6/ even iets naar beneden scrollen voor de gehele uitleg. O ja, de link van het programma dvdfab is een dertig dagen trial maar hier kun je een gratis simpeler versie van dvdfab downloaden http://www.free-codecs.com/download/DVDFab_Decrypter.htm Veel succes. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
justified Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 16, 2007 heey bedankt, heey ik heb een vraagje kan deze dvd fab ook branden zoals dvd-shrink? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
ma.blok Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 16, 2007 Hoi, Ja hoor! Je doelmap wordt dan je dvd brander. Maar films groter als 4.7 gig zul je eerst kleiner moeten maken met dvdshrink (meer gaat er niet op een gewone dvd) Succes Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
justified Geplaatst December 17, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 17, 2007 Heey bedankt man, het is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
ma.blok Geplaatst December 17, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 17, 2007 Hoi, Graag gedaan en succes. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie