Iwone2 Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2007 ik heb utorrent en vlc media geinstaleerd.En ik heb vervolgens een film gedownload.Maar als i hem dan op de pc wil kijken.Dan doet hij helemaal niks.heb geen geluid en beeld.Het lijkt net of hij de bestand niet paks of zo.Ik heb geen idee wat ik nou moet doen om hem wel goed te krijgen.Ik heb namelijk geen verstand van de pc.ben nog een leek en ben aan het leren. weet jij misschien wat ik moet doen.Ik heb bij duken.Alles presies gedaan wat daar op die site staat beschreven hoe je alles instaleerd.En helaas heb ik nog geen succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 16, 2007 K-lite codecpack downloaden en installeren. dan zou het moeten werken. http://downloads.vnunet.nl/download/codec/k-lite+codec+pack+full/_995.html welk bestand is de film? (bv avi) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Iwone2 Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 16, 2007 het is inderdaad avi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
ma.blok Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 16, 2007 Hoi, Heb je al gedaan wat Michiel je heeft geadviseerd? (het k-lite codecpack geïnstalleerd) - Klik op de webkoppeling die Michiel in zijn bericht heeft gezet. - je komt op een site waar je dat codec pakket kunt downloaden (klik op de groene downloadknop) - download het pakket en installeer het op je PC - als het goed is moet je nu je film kunnen bekijken. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Iwone2 Geplaatst December 18, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 18, 2007 Hallo,Marcel,ik heb inderdaad die ki-lite codecpack geinstaleerd,Maar op de een of ander manier lijkt het wel of hij die film niet pakt of zo.Ik word er een beetje gek van dat ik echt een leek ben op het gebied van de pc.Maar ik blijf het gewoon proberen tot ik toch de films kan bekijken die ik graag wil zien.Het gaat mij er ook alleen maar om.Om films te downloaden en gelijk op de pc te kijken.Ik wil ook niet gaan branden of zo. :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst December 18, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 18, 2007 en mt een andere player? http://www.downloadfreeware.nl/bsplayer.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie