Iwone2 Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2007 ik heb utorrent en vlc media geinstaleerd.En ik heb vervolgens een film gedownload.Maar als i hem dan op de pc wil kijken.Dan doet hij helemaal niks.heb geen geluid en beeld.Het lijkt net of hij de bestand niet paks of zo.Ik heb geen idee wat ik nou moet doen om hem wel goed te krijgen.Ik heb namelijk geen verstand van de pc.ben nog een leek en ben aan het leren. weet jij misschien wat ik moet doen.Ik heb bij duken.Alles presies gedaan wat daar op die site staat beschreven hoe je alles instaleerd.En helaas heb ik nog geen succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 16, 2007 K-lite codecpack downloaden en installeren. dan zou het moeten werken. http://downloads.vnunet.nl/download/codec/k-lite+codec+pack+full/_995.html welk bestand is de film? (bv avi) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Iwone2 Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 16, 2007 het is inderdaad avi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3