butterflies Geplaatst December 15, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 15, 2007 Ik heb een film via piratebay gedownload. Het is een engelstalige Xvid van redelijk goede kwaliteit, maar zonder subtitles. Kan ik nu alsnog subtitles downloaden en ze er in verwerken op de een of andere manier? Graag advies. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Michiel Geplaatst December 15, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 15, 2007 ja dat kan, het ligt er wel aan welk bestand je hebt gedownload. een avi is idd gemakkelijk te voorzien van ondertiteling, een vts bestand(en) moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
butterflies Geplaatst December 15, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 15, 2007 het is avi, maar ik heb nog geen bestand gevonden waarmee ik uit de voeten kon. Heb je een aanwijzing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Robin Geplaatst December 15, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 15, 2007 We hebben meer dan alleen een aanwijzing, zelfs een hele handleiding;): http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
butterflies Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 16, 2007 Bedankt voor de suggestie. Die handleiding had ik echter al gevonden, maar ik wil geen DVD maken. Ik heb een film gedownload en de engelse ondertiteling. Ik wil de film met ondertiteling direkt van mijn pc afspelen met VLC. Volgens mij moet dit kunnen zonder ConvertX2DVD. Nu heb ik 2 dingen geprobeerd: 1 Eerst gewoon de film EN de ondertiteling geladen in VLC. Dat gaat niet goed. De titels lopen een halve minuut vooruit op de film. Ik zie niet hoe ik dat kan wijzigen. 2 Met Subsync geprobeerd film en titels te synchroniseren. Dat lukt ook niet. Ik kan de film niet afspelen in Subsync, dus ook niet zien wat ik doe. Het liefst zou k gewoon met methode 1 werken. Dat is het simpelst. Is dat te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Michiel Geplaatst December 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 16, 2007 helaas is dat niet te doen. wanneer je een film hebt gedownload en de ondertiteling los hebt gedownload zul je een aantal dingen moeten doen om de boel synchroon te krijgen. subsync is (in vergelijking met andere programm's) een envoudige tool om je daarbij te helpen. voorwaarde is wel dat je de film in kunt laden. dit zou met een avi gewoon moeten kunnen. waarom het bij jou niet lukt weet ik niet precies, maar daar komen we wel achter. ik neem aan dat je subsync hebt opgestart en vervolgens op het icoontje met de stipjes (browse) hebt geklikt en je avi bestand hebt opgezocht? probeer het anders eens met een andere avi (kort filmpje ofzo). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
butterflies Geplaatst December 18, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 18, 2007 Ja ik heb inderdaad gedaan wat je zegt. Met een kort avi fimpje (afkomstig van camcorder) lukt het afspelen wel. Moet ik een codec in het programma laden of zoiets? Het is een gewone Xvid lange speelfilm. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Michiel Geplaatst December 18, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 18, 2007 het k-lite codecpack (full version) downloaden en installeren op je pc: http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm kijken of het lukt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
xxlbuk Geplaatst December 24, 2007 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 24, 2007 het is heel makelijk download het programma vobsub daarna de ondertiteling en zet de ondertiteling in dezelfde map als je uitgepakte film geef ze allebei dezelfde naam en spelen maar succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie