Gast myrte Geplaatst November 15, 2005 Delen Geplaatst November 15, 2005 ik heb gister age of empires III gedownload en het is helemaal gelukt ook om te installeren (door deze geweldige site, slijm slijm ) en er stond zelfs een serial bij, alles doet het , alleen is het enigste probleem ik kan niet online multiplayeren. Als ik me aanmeld in het spel zelf moet dat zeg maar zegtie van wrong serial oid. iig heeft het te maken met de serial. Is er een mogelijkheid om wel te kunnen multiplayeren met n gedownloade versie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 15, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 15, 2005 Nee helaas is het niet mogelijk. Iedereen die online speelt, speelt met zijn of haar unieke code (cd key) bij het spelen kijkt de server of deze code ingebruik is ofniet. Omdat je geen goede key hebt kan je dus niet online. Helaas dus niet mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast markjuuhh Geplaatst December 3, 2005 Delen Geplaatst December 3, 2005 zou je hier die cd key kunnen poste of een link waar ik er een kan vinden want ik kan er maar geen vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 4, 2005 Delen Geplaatst December 4, 2005 Halloa. CD keys vind je op www.gamecopyworld.com maar dat is dus alleen voor gewone serials. Met een geript spel is het lastig om een game online te spelen, het kan echter bij een klein aantal games wel. Met soldier of fortune2 kon het bijvoorbeeld een tijdje. Groetjes, itchy :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie