strakke Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 10, 2007 als ik een film van het net heb gehaald is dat zeer goed beeld maar als ik die op dvd heb gebrand en als ik die afspeel op men tv (42" lcd) dan hed ik last van blokjes weet er iemand hoe ik men beeld van de tv beter kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Michiel Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 10, 2007 hoe en met welk programma brand je de film op een dvd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
strakke Geplaatst December 12, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 12, 2007 het program is convertxtodvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Michiel Geplaatst December 12, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 12, 2007 het scheelt wanneer je de film met een lage brandsnelheid brand (2x of max 4x). daarnaast is het zo dat waneer je filmbestanden converteerd er altijd sprake is van kwaliteitsverlies en dat uit zich in de beldkwaliteit. op goede tv's (zoals de jouwe) is dat soms zichtbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie