Oud-beheerder Duken Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 10, 2007 Tja, Ik moet het nu toch echt even kwijt. Na 4 maanden in de weer te liggen met mijn oude favoriete provider Orange ben ik nu in staat om mijn auto in de winkel te parkeren. orange klantenservice tav correspondentie postbus 5127 6802 ec arhen Geachte heer/ mevrouw, Na één maand heen en weer bellen, gesprekken van gemiddeld 30 minuten tussen Orange en Pro Assist kreeg ik van jullie medewerkers te horen dat ik een email met mijn probleem naar jullie moest toesturen omdat dit telefonisch niet meer opgelost kan worden. Vorige maand is mijn toestel, een SPV M2000 in de achtertuin in de plas gevallen. Het toestel is hierdoor defect. Ik ben al 3 jaar lid van jullie telefoondienst en heb op 24/03/2005 mijn contract verlengd met 2 jaar en daarbij het SPV M2000 toestel en een Orange ProAssist Verzekering Extra. Helaas heeft het toestel al diversen malen problemen gehad en is dus diversen malen bij jullie ter reparatie geweest. Blijkbaar is bij één van de reparaties het toestel vervangen voor een nieuw toestel. Hier wist ik niets van. Bij het aanmelden van mijn defecte toestel bij Pro Assist bleek mijn imei nummer niet goed te zijn. Pro Assist vertelde dat ik moest bellen met Orange om het imei nummer te laten omzetten. Dit is gedaan en het zou 2 werkdagen duren voordat dit in het systeem van Pro Assist zou zijn aangepast. Helaas is het vanaf dit moment mis gegaan. Het imei nummer was na een week nog niet aangepast en na belletjes met Orange is er een fax verstuurd door Froukje Hendriks naar Pro Assist. Ik heb naar Froukje mijn bon en contract vernieuwing gemaild en het nieuwe imei nummer. Froukje heeft deze gefaxed naar Pro Assist en na enkele dagen moest ik weer terug bellen. De fax bleek nooit te zijn aangekomen bij Pro Assist maar het nieuwe imei nummer was wel bekend bij Pro Assist. Het vreemde was alleen dat op het nieuwe imei nummer wel een contact stond dat per vandaag starten en per vandaag eindigde. Mijn oude imei nummer was nog actief onder mijn naam. Hierna heb ik gesproken met de teamleider van Pro Assist. mevrouw Visser. Dit werd een akelig gesprek met de uiteindelijke mededeling dat Orange niet binnen 30 dagen na reparatie mijn imei nummer had doorgegeven en hierdoor het incident niet kan worden aangenomen. Hierna heb ik weer met de Orange gebeld. De dame vond het inderdaad een vervelende situatie en vond het een stomme fout van Orange. Gelukkig zou ze er direct achteraan gaan. Ik kreeg een Compensatie van 1 maandbundel en deze dame zou zorgen dat de teamleider van Orange en de teamleider van Pro Assist met elkaar zouden praten over dit incident zodat het kon worden opgepakt. Ze zou incident in de gaten houden en mij 2 dagen later terug bellen. Ik heb 2 dagen later een voicemail bericht gehad van de dame dat ik weer contact moest opnemen met Orange. Hierna weer gebeld met de Orange, verhaal weer vertelt en Orange zou mij doorverbinden met de Pro Assist. Verhaal vertelt tegen de Pro Assist en Pro Assist vermelde dat het incident niet kan worden opgepakt. Orange heeft het imei nummer na reparatie niet op tijd doorgegeven en Pro Assist kan dit niet meer oppakken. “Pro Assist doet hier simpelweg niks meer aanâ€. Voor de veranderding weer met Orange gebeld en Pietje rade mij echt aan om de brief te sturen. Orange had namelijk deze fout gemaakt maar dit kon telefonisch niet meer worden opgepakt. Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen heeft dit veel ergernis en tijd gekost. Ik wil ook dat dit met spoed word opgepakt en hoor graag wat er nu gaat gebeuren. Mijn oude imei nummer was ( volgens contract ) 1234 Mijn huidige imei nummer is 2345. Met vriendelijke groet, ( Namen en nummers gewijzigd) Goed, Deze brief was in oktober verstuurd en na 1 week kreeg ik het bericht terug dat ik zelf verantwoordelijk was voor het bijhouden van mij imei nummer. Met andere worden, ik kan nergens meer op staan en heb de moed opgegeven en wil er gewoon niet meer tijd in steken. Dus, Brief naar orange dat ik per direct mijn abbo wil opzetten en deze wil laten omzetten naar Orange Prepaid met behoud van beltegoed ( a 200 euro ) Netjes een brief terug gehad met accoord dat de boel zou worden ingezet. Na 3 maanden ( OLE! ) is het gelukt. Het bleek dat na het omzetten je nog 3 maanden aan je abbo vast zit. ( Opzich wel logisch) maar goed. Beltegoed? Is nog niet mee. Al diversen malen overgebeld en ook vandaag weer, morgen moet het erop staan.... Ik moest het even kwijt, wat moet ik nou? 1x defect M2000 ( Winkel waarde nieuw 980 euro ) 1x 200 euro beltegoed nog zwevend in de lucht. 99x boos boos boos en vooral teleurgesteld. :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
kaasbroodje Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 10, 2007 alle lede verzamelen en het orange kantoor slopen ??? lijkt mij op zich wel leuk om te doen. is wel kut voor je maar wat zegen ze dan als je naar de winkel gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst December 10, 2007 Winkel zegt dat ik moet bellen... je kent t wel. Maar ik geef me gewonnen. Ik wacht morgen nog af voor me tegoed. :geheim: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Robin Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 10, 2007 Nou mijn moeder had dit laatst ook met Tele2. Ineens, uit het niks werd haar simkaart geblokkeerd. Zomaar.. Zij bellen naar klantenservice, kon niet meer geactiveerd worden. Zou twaalf dagen duren voordat ze nieuwe krijg. Moet niet gekker worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Wesley Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 10, 2007 Dacht dat je de orange box bedoelde Kan Kassa niet helpen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 11, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst December 11, 2007 Haha nee die Halflife orange box werkt toppie Maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik laat het dus hierbij en heb ook geen zin om nog een kassa in te schakelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Michiel Geplaatst December 12, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst December 12, 2007 hoho, DukeN!!! niet opgeven. ik heb een vergelijkbare situatie met hetnet gehad. van het kastje naar de muur gestuurd. het is gewoon zo dat ze je aan het lijntje houden en ervan uitgaan dat je het opgeeft. volhouden. desnoods dezelfde brief/ mail versturen en geen genoegen nemen met het besluit van een teamleider (wtf is een teamleider nu helemaal). vraag naar de beslissing van een afdelingshoofd, zeker gezien het feit dat je al een tijdje een gewaardeerde klant bent die netjes zijn rekeningen betaalt. (en zelfs zijn abbo verlengd). maw je stelt vertrouwen in een bedrijf als orange en daarvoor mag je wat etrugverwachten. laat orange maar met een voorstel komen. alles wat er speelt is niet direct jouw fout. het is wel heel erg kort door de bocht om te roepen dat jezelf verantwoordelijk zou zijn voor het bijhouden van je imei nummer en waar staat dat dan???? uiteindelijk zal het lukken (ook al wordt je er moe van, maar we praten hier niet over 25 euro) daar bn ik van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst December 12, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst December 12, 2007 Ik moest het even kwijt, wat moet ik nou? 1x defect M2000 ( Winkel waarde nieuw 980 euro ) 1x 200 euro beltegoed nog zwevend in de lucht. 99x boos boos boos en vooral teleurgesteld. 15.000 euro je auto in het orange pand parkeren........... onbetaalbaar :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 13, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst December 13, 2007 ooo echt wel! Finaal naar binnen rammen! Oeps... ik wist niet dat men hier niet kon phonedriven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
basbulletje Geplaatst December 13, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst December 13, 2007 Heb je misschien een rechts-bijstands verzekering. Dan kun je vragen of zij een auto in het pand parkeren. Ook al heb je al bumperschade, het blijft toch zonde van je leuke Seat. Sterkte, Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 13, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst December 13, 2007 Hahaah bedankt, ik zal even kijken of het in mijn polis staat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Eagles Geplaatst December 23, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst December 23, 2007 misschien kan de politie je helpen die weten hoe dat moet hahahaha :police: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
basbulletje Geplaatst December 29, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst December 29, 2007 zonde van je leon --> beter een politie-golf in de pui(n) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Eagles Geplaatst Januari 4, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 4, 2008 die gasten kunnen echt niet rijden :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
duderstyle Geplaatst Januari 5, 2008 Bijdragen: 57 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 5, 2008 Goddamn.. wat een losers.. je moet gewoon zeggen dat je webmaster bent van een formum en dat je orange voor altijd zwart zult maken als ze het probleem niet oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 57
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 6, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 6, 2008 hahah ik heb het al opgegeven. Ik doe er niks meer aan. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie