Spring naar bijdragen

sommige programmatjes in de windowes bar verbergen

Petrus

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey gasten,

Jah ik heb weer een probleempje nou eerder op zoek naar een hulp middel

Soms speel ik tijdens school wat spelletjes (jah ik doe grafische opleiding shit),

en aangezien spelletjes spelen verboden is, zelfs al ben je klaar met je opdrachten.

Eerst had ik geen probleem want toen keken die leraren toch niet effe onderin de bar

Maar nu ze de kop van "Master Chief" zien moet ik Halo telkens afsluiten  =.=

Ik heb dergelijke programma's gebruikt om het programma te verstoppen doormiddel van hotkeys

Maar tot me grote verbazing deden hotkeys in-game het niet.

Dus daarom vraag ik om een goed werkend programma wat je programma's verbergd of een manier om die hotkeys te laten werken in-game.

Dus help graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 24
  • 4 weken later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

Volgens mij moet je dan die game als service instellen die op de achtergrond draait. druk je op rechtermuisknop van deze computer en dan ga je naar beheren.. volgens mij bij service en toepassingen kan je instellen dat hij op de achtergrond draait.

Ik weet niet presies hoe dat moet.. misschien zit ik ook helemaal fout.. maar is het proberen waard dacht ik zo.

Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 57

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Nooit gehoord van Windows Hide Tool ;)?

http://www.soft32.com/download_17063.html

Met je met 1 druk op de knop je "programma's of spellen" vd taakbalk laten verdwijnen terwijl ze nog aanstaan, en door op een andere knop te drukken komen ze weer tevoorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...