Spring naar bijdragen

Mirc banning

Gast mkoolwijk

Aanbevolen reactie

Heb nu een tijdje mirc en bevalt me goed maar er word hier verteld dat het heel snel gaat maar bestanden van bijv. 1gb duren meestal nogsteeds 6 uur terwijl ik een redelijk snelle verbinding heb.

nog iets ik ben aan het begin bezig geweest met mirc en geprobeerd te downloaden maar daanra weg gewgaan.

toen ben ik er achter gekomen dat je als je het bestand niet meer wilt downloaden het moet laten removen d.m.v. een comando maar ben nu bang dat ik bij een paar servers ge-band ben

kun je dat nog omkeren?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Als je de servers nog kan joinen ben je niet gebanned. Je kan wel een commando geven waardoor je je spul bij de bot annuleert. Dus je word niet gebannend met het niet ophalen van je bestand. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 1 maand later...
Gast BoboRickyNL

Nee, idd Duke... Zou niet goed zijn, mag ik er nu al lang niet meer op :silly:

En dat removen is alleen maar een optie, is niet verplicht, maar moet wel gebeuren als je van dat zelfde kanaal weer een file wilt downloaden, want je mag over het algemeen maar 1 quere hebben en 1 download, dus dan moet je het wel doen omdat anders de bot jouwn verzoek niet in behandeling neemt, :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...